اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس “امن سایبری” اعلام کرد که امارات متحده عربی با حرفه‌ای‌گری، کارآیی و سرعت بالا توانسته است بر بحران نقص فنی جهانی غلبه کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، سعادت دکتر محمد الكویتی، رئیس امنیت سایبری، تأکید کرد که امارات متحده عربی در مدیریت نقص فنی جهانی با حرفه‌ای‌گری و کارآیی بالا موفق بوده و این بحران جهانی را به سرعت پشت سر گذاشته است. تمامی بخش‌ها به حالت بهینه بازگشته‌اند، که این امر به دلیل استحکام، مقاومت و انعطاف‌پذیری زیرساخت دیجیتال کشور و رعایت استانداردهای امنیت سایبری ملی بوده است.

رئیس شورای امنیت سایبری گفت که موفقیت چشمگیر در عبور از پیامدهای نقص فنی که بر عملکرد بخش‌های حیاتی در کشورهای مختلف تأثیر گذاشته، به دلیل همکاری استراتژیک با ارائه‌دهنده خدمات جهانی، شرکت “کراود استرایک”، است که سیستم‌های انعطاف‌پذیر و پایدار را برای زیرساخت سایبری ملی فراهم کرده است. این سیستم‌ها قادر به مقابله با چالش‌های دیجیتال جهانی و حفظ استمرار کسب‌وکار هستند.

الكویتی افزود که همکاری با شرکت “کراود استرایک” در راستای تلاش مشترک برای ساخت آینده‌ای پایدار در حوزه سایبری است و این شراکت قوی تأثیر مثبت زیادی در بهبودی سریع سیستم‌های دیجیتال کشور از نقص فنی که بر جهان تأثیر گذاشته، داشته است.

وی توضیح داد که این شراکت بر سه رکن اساسی امنیت سایبری استوار است: “ساخت ظرفیت‌ها”، که هدف آن ترویج فرهنگ آگاهی از امنیت سایبری در میان اقشار مختلف جامعه از طریق ابتکاراتی مانند “نبض سایبری” است. الكویتی همچنین تأکید کرد که شورای امنیت سایبری با همکاری “کراود استرایک” بر ترویج بهترین شیوه‌ها و مقابله با تهدیدات نوظهور به‌طور پیشگیرانه تأکید دارد.

وی افزود که رکن دوم “فناوری” است. شورای امنیت سایبری با بهره‌گیری از جدیدترین ابزارهای فناوری شرکت “کراود استرایک” و مرکز عملیات ملی سایبری، توانسته است موارد اختلال در خدمات را شناسایی و با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی و همکاری با ارائه‌دهندگان خدمات مختلف و شرکت‌های ابری، به آن‌ها پاسخ دهد. همچنین، شورای امنیت سایبری موفق به اجرای راه‌حل‌های سریع و پیاده‌سازی نظارت مداوم در تمامی بخش‌ها برای تضمین استمرار کسب‌وکار شده است.

الكویتی به رکن سوم، یعنی “سیاست‌ها و استانداردها” اشاره کرد و گفت که با ادامه جریان سریع اطلاعات از سوی شرکت “کراود استرایک”، شورای امنیت سایبری اقدام به اجرای رویه‌های عملیاتی استاندارد و مفاهیم قوی کرده است که به ما امکان حاکمیت شفاف در بخش‌های عمومی و خصوصی را داده است.

وی افزود که این حاکمیت باعث تسهیل انتشار اطلاعات دقیق و جلوگیری از گسترش اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده شده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا